Sannaeriksson

Alla inlägg under januari 2011

Av Sanna Eriksson - 31 januari 2011 16:19

hejsan bloggen idag har jag haft skolan vi hade idrott och vi hade skidor HATAR jag hatar verkligen skidor varför finns skidor egentligen?..det är den sämsta sporten som finns..ska jag bara säga och imorgon blir det ingen skola ha studiedag! YES! sååå jävla bra men nu ska jag snart äta middag sen blire karmel!<3

  


KYSSS!

Av Sanna Eriksson - 30 januari 2011 13:35

hejsan idag har jag fotbollsträning roligt faktiskt men nu ska jag gå och göra mig iordning :)

bloggar mer när jag kommer hem elr träningen börjar 16-17 men jag måste göra mig iordning och kolla så jag har med mig allt jag ska ha med mig..så jag inte glömmer nåt..

och sen imorgon är det skolan TRÅKIGT i helgen har jag typ varit på ug jag var på ug fredagen och lördagen det var roligt vi gjorde pizza gott. och sen på tisdag är vi lediga från skolan YES fyfan vad skojj blir att fara till stan med min lillebror! det kommer bli skojj..och sen på onsdag får jag mitt nya skrivbord och nya bokhylla yes jag längtar tills den dagen!jag vill att det ska vara onsdag nu! vad har ni gjort i helgen? .. det är bara att ni komentarar ... och sen imorgon har vi skidor på idrotten NEJ jag hatar det.


  


Älskar dig maja!

 

kkkkkyyyyysss//sanna

Av Sanna Eriksson - 29 januari 2011 16:36

Hejsan just nu håller jag på att städa mitt rum och det går faktiskt bra

men nu får ni nåra filmer...<3

Av Sanna Eriksson - 29 januari 2011 13:25

Hejsan bloggen,jag saknar min kompis linda..hon är i stockholm men hon kommer hem imorgon ! men jag saknar henne redan..hon o jag som bruka fara till ug varje helg typ men nu kan vi inte det..för hon är i stockholm..men tagga nästa helg för då är hon här i hörnefors!..SAKNAR DIG LINDA!<3



  


Linda du kan inte fatta hur mycke jag saknar dig..<3

Av Sanna Eriksson - 28 januari 2011 23:23

Hejsan ... det var skolan idag sen så drog jag till stan,för att köpa nytt skrivbord och bokhylla:)

hitta ett bra skrivbord och bokhylla:)

ska se om jag hittar bilder på dee.. och sen på kvällen så vart det ug med bästa moa,vi bakade muffins(Y)

och imorgon hade jag tänkt att fara till stan med min moa..men det vart inte av för jag hade inga pengar:(

så det blir typ nästa helg får vi hoppas..och sen imorgon blir det typ att städa mitt rum för jag inte kunde åka till stan...hatar att städa mitt rum..och sen så på söndag har jag fotbollsträning...:) roligt!

och sen skola på måndag..hatar!

men nu är det helg..ska inte tänka på skolan!

yeah!

  


kkkyyysss

Av Sanna Eriksson - 27 januari 2011 17:53

Hejsan det blir ingen träning för mig..drar till ug ;D

bloggar mer imorgon!


för jag har sovit hos min kompis maja 2 nätter


så det är därför jag inte har bloggat!


  



jag hos maja igår...:]




  


en ful bild på mej


Hejdå ;**<3

Av Sanna Eriksson - 25 januari 2011 21:16

hejsan bloggen har nyss haft träning är hos en kompis just nu,ska sova hos henne!<3


såå jag bloggar mer när jag kommer hem imorgon från skolan .


    



ska bara säga att dom där två bilderna är på världens bästa innebandylag!<3<3<3

Av Sanna Eriksson - 24 januari 2011 16:25

Hejsan idag har jag varit i skolan:D ...


Men jag bjuder på en video när jag var på dalens match det var för ett tag sen....


Men här kommer den..


Presentation


Hejsan!
jag heter sanna och bor i en lite håla som heter hörnefors. här i bloggen får ni följa med i min vardag. jag älskar att fota med min nikon D3100! sen så har jag och min kompis 9 sköthästar i ängersjö, världens bästa hästar!

Musik

Senaste inläggen

Omröstning

Vilket djur gillar ni?
 HÄST!
 HUND!
 KATT!
 KANIN!
 MARSVIN!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Min gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga mig

10 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards