Sannaeriksson

Alla inlägg under november 2010

Av Sanna Eriksson - 30 november 2010 20:06

Visste du..

att jag vill ha - ett förhållande.
att min senaste kyss - vet inte.
att jag lyssnar mest på - musik.
att jag pratar - om för det mesta ingeting.
att jag inte gillar - ormar & spindlar.
att jag avskyr när folk startar - massa töntiga bråk.
att kärlek är - något som aldrig händer mig.
att jag gillar att - rida häst.
att jag alltid kommer att - tänka på dig.
att jag är hemligt förälskad i - i en person.
att sist jag grät var - i veckan.
att min mobiltelefon är - jävligt snygg.
att när jag vaknar på morgonen - jaaa jag vaknar vid 11 på helgerna.
att innan jag går och lägger mig - så tar jag ett glas vatten
att idag har jag - vaknat alldeles för tidigt.
att jag just nu tänker på - min farfar
att i kväll ska jag - ska jag försöka bli frisk
att i morgon kommer jag - vara hemma
att jag hoppas - allt blir bra i mitt liv.


Har du:
Någon som förstår dig? Ronya<3
Någon som du saknar? massor
Någon som du hatar? amanda e.
Vem kramade dig senast? Ronya
Vem pussade dig senast? jonas (för 3 år sen)
Vem ringde dig senast? mamma
Vem ringde du senast? ronya
Vem var hemma hos dig senast? ronya
Vem var du hemma hos senast? ronya
Har du några kärleksproblem? för mycket.
Har du pratat med någon idag? ah
Har du gråtit idag?
Har du skrattat idag? ja

Jag:

Är singel? jo..

Svär ofta? nej det göra jag inte
Sjunger i duschen? alltid lika pinsamt varje gång
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan?Nej aldrig.

Skrattar åt dina egna skämt? haha ja...
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? Nej det skulle jag inte

Har du:

piercingar? nope...vill inte ha det.
Syskon? lillebror
Jobb? ne
För många vänner? Nej!
Rymt hemifrån? inte än
Färgat håret? Nej!Men ska göra det snart
Bra självförtroende? ibland
Sagt "jag älskar dig" till någon? jaa.
Varit kär? jaa
Gjort något olagligt? hihi nej
Somnat i skolan? 1 gång
brutit ett ben? jag har brutit hela benet
Tappat bort mig i min hemstad? faktiskt inte
Sett en fallande stjärna och önskat? faktist
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? ojaa
Smugit ut utan lov? massa gånger
En hemlighet som ingen annan vet? jaa.
Sovit en hel dag? jooo
Somnat gråtande? jaaa.
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? nej!

Blivit generad inför folk? blir typ aldrig generad men på sista tiden har det blivit såå..
Varit kär i någon utan att säga det till personen? njeaa
Ätit musslor? aldrig
Varit på en festival? nope
Haft ett förhållande i under en månad? ja
Blivit kallad player? nej
Färgat ditt hår svart? nej

Vad:

Längtar du till mest just nu? sommaren
Ska du göra i helgen? vara mee ronya
Har du för kläder på dig? en tshirt troses
Gjorde du igår? absolut ingenting
Ska du göra i sommar? vara med ronya och samla in pengar till utlandet ska kanske till utlandet på vintern

Åt du senast? tacopaj
Har du för mobil? sony ericsson w595 flower
Vad köpte du senast?julklapp

Av Sanna Eriksson - 30 november 2010 18:35

Det vart tacopaj till middag idag det var gott nu ska jag snart lägga mig och se på tv jag är lite trött haha undra varför ju för jag sov inget igår natt har så himla ont i halsen hoppas det går över för jag vill verkligen bli frisk   

Och sen på jullovet så ska jag och jimmy kanske fara och sova hos bettan och håkan jippie det kommer bli roligt för det var längesen   

hoppas ni andra bara mår bra och nu har jag träning men den kan jag inte fara på för jag kan ju inte träna   Det är inte bra   

Imorgon blire ingen skola heller för doktorn sa att jag skulle vara hemma 2-3 dagar   

Jag ska bara säga utan alla mina kompisar så skulle jag inte klara mig i livet dom är min livlina jag älskar dom för att dom finns. man kan alltid prata med dom och det är bra   Och sen ska jag vara säga att Ronya är min söta bitch ingenannans!

torsdag blire också hemma och då missar jag träningen igen skit inte bra jag kommer alldrig bli frisk   

  

Min lillebror i Gran canaria 2010  

   ¨

Min lillebror spelar kort med mig på cran canaria   


Besök gärna www.vickenyfiken.blogg.se det är vickys blogg   

www.ffredrikafast.blogg.se = freddies blogg   

Dom 2 bloggarna är super bra   


Av Sanna Eriksson - 30 november 2010 14:28

ikväll blire bara slappa orkar inte göra nåt   

Här får ni nåra bloggar ni kan besöka:

www.juliapys.blogg.se = Julias Blogg   

www.majjak.blogg.se = Majas Blogg   

www.more.bloggplatsen.se = Linneas blogg   

www.mandaanpandan.bloggplatsen.se = Amandas Blogg   

www.amandaoskarsson.blogg.se = Amanda O:s blogg  

Av Sanna Eriksson - 30 november 2010 12:17

Det vart ingen skola idag jag är inte frisk   inte okej jag vill vara frisk men nä man ska vara sjuk och missa skola inte okej  men nu har jag fått medicin så jag ska nog vara frisk om typ 2-3 dagar jippie jag kommer nog gå på skolan på fredag jag får hoppas   men nu ska jag äta lunch.

  

Min fina lillebror och så där såg maten ut på flyget inte så gott  

  

Jag och min kompis mimmi i stan   

  

En fin bild

   

Min lillebror somande när vi var på väg till cran canaria och såg där såg han ut när han sov gulligt  


Av Sanna Eriksson - 30 november 2010 08:23

idag blire skola men först ska jag till vårdcentralen och kolla upp min hals och se om jag har halsflus för min pappa har det och då vill jag och kolla om jag har det för att vara säkert men hoppas jag inte ha det!  

då skulle jag bli glad för jag orkar inte vara sjuk jag vill bli frisk för det är snart jul jippie sen några dagar efter jul är det nyår och jag ska fira nyår med ronja min sexiga bitch!  

Men just nu ligger ronja i 40 graders feber hoppas hon blir frisk snart  

och sen ikväll så har jag träning men jag ska inte träna vill vila så jag känner mig helt frisk fast jag vill träna men om jag tränar så kan det bli värre   

Inte bra och sen längtar man till v.51 onsdag då är det JULLOV  

Av Sanna Eriksson - 29 november 2010 18:18

   Imorgon blire skola,:)men det blir ingen träning på kvällen är inte helf frisk :) <3

men ska nu gå och göra lite saker

 

Mina kompisar hoppar över en av mina kompisar linda ;)

 

Jag när jag var liten:)<3

    

Jag redigerade bilden lite på totte ville se hur det blir:)<3

Love U Totte:)<3 


Av Sanna Eriksson - 29 november 2010 13:07

   jag fikc totte och flisan för typ 3 år,3 år med dom..dom åren har varit härligt!!;)hoppas det blir nåra år till med er!! nu får ni några bilder på dom som jag har tagit idag och igår hoppas ni tycker dom är fina ;)

Flisan:

  

   

   

  


Totte:

   

  

  

  

  

Gillar denna bild hahaha vet inte varför men den ser så himla rolig,..:)


Fråga: tror ni att han är arg elr att han bara göspar?komentera och skriv vad ni tror:)<3


Av Sanna Eriksson - 26 november 2010 20:16

   Hej är fortfarande förklyd:[

men jag är snart frisk:]hoppas jag iaf!<3

idag blev det tacos till middag!!,skulle vara godare om jag inte hade ont i halsen..hatar att ha ont i halsen:[<3vill nån byta hals med mejj?<3 för jag vill inte ha ont i halsen:'[<3

varför just jagggg?<3

  

Aqualand i gran canaria :]<3

  
Världens snyggaste Eila <3<3<3<3

Presentation


Hejsan!
jag heter sanna och bor i en lite håla som heter hörnefors. här i bloggen får ni följa med i min vardag. jag älskar att fota med min nikon D3100! sen så har jag och min kompis 9 sköthästar i ängersjö, världens bästa hästar!

Musik

Senaste inläggen

Omröstning

Vilket djur gillar ni?
 HÄST!
 HUND!
 KATT!
 KANIN!
 MARSVIN!

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Min gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga mig

10 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards