Sannaeriksson

Alla inlägg under juni 2010

Av Sanna Eriksson - 30 juni 2010 12:16

Pite summer games imorgon...vi far kl. 9 imorgon,från hörnefors ica!!! tagga ska kanske sitta me jessica om hon kunde,,hoppas hon kan...<3men idag ska jag fara och skujta på nordhals<3 :D och jessica ska kanske också fara och skujta på nordhals<3


-- Hare bäst--

Av Sanna Eriksson - 29 juni 2010 13:57

hejsan är just nu med en kompis

sen ska vi vara och köpa glass

sen har man själv träning ikväll


--Hare bäst--

Av Sanna Eriksson - 28 juni 2010 13:30

Hej här kommer lite bilder...<3 hihi <3


     


det var lite redigerade bilder --<3


-- hare bäst--



Av Sanna Eriksson - 27 juni 2010 10:34

hejhej,...

det är bara 4 dagar kvar till pite summer games...längtar skit mkt...och sen så imorgon så ska jag kanske fara och se en fotbolls match om jag mår bättre.. och sen så firade jag midsommar på norrbyskär..då fick man utmana fotbollsproffs och innebandyproffs,och sen så vann jag massa fotbolls match biljeter på massa olika matcher<3men ska snart äta lunch..är skit hunrig och sen ikväll ska jag bara någ ta det lungt har ju ont i halsen..så man kn fara och se på fotbolls match imorrn kanske med en kompis om den kompisen kan annrs med jimmy och pappa,för vi vann sammanlagt 5 olik fotbolls match biljeter...men jag kan ie se een match för då är jag i pite eller jag är på väg hem från pite :D och sen så i pite hoppas jag att vi får möta vilhemina..dom var inte så bra!!! :D


här kommer en bild på mig..min kompis har redigerat den..:D hon ä en skit syschst kompis <3

  


--Hare bäst--


 

 

 




Av Sanna Eriksson - 25 juni 2010 00:40

hejhej...sorru att jag inte ha skirvit på länge men jag har haft fotboll,och en massa andra saker,,för mig<3 och då har jag inte och sen så på torsdag far jag till pite sumer games med vårat lag,,sen kommer vi hem på söndag men jdå kommer jag inte hinna skrivia när jag är i pite,,för jag har inte med mig nån dator och deutom så kan ju nån ta den,<3 och sen så är det ju midsommar i morgon sen idag for linnea till sundsvall idag hon kommer typ hem den 10 juli och sen den  27 agusti ska min pappa fara til budapest med travet!!men jag får inte följa med :( tråkigt? men min kusiner från finland kanske kommer hit till sverige och då får jag träffa dom jag har inte träffat dom på 10 år,det ska bli roligt att träffa alla mina 8 kusiner...<3 och sen så efter sommar lovet börjar jag i 7:AN!!!och jimmy börjar i 5:an!!! vi börjar bli stora tycker jag iaf (L) men just nu sitter jag och ser på twilight the new moon med lite godis och drick,super gott!!! visst+.o och sen så sitter jag bid datorn och kollar på andra bloggar och sen en blogg jag gillar att kolla på heter www.fokis.se hon ä så himla bra på att skriva jag kollar  hennes blogg dagligen...och sen så har vi ftt nya grannar här ute på hamnskär..det är får...så himla skojj att ha det gär för jag har aldrig haft det!!<3 och sen har ju pappa blivit fåraherder...hon får ju pengar för det och det är ju bra och sen så  efter jag kommer hem efter pite så lägger jag ut nåra bilder från pite<3 jag kommer ta många bilder  från pite :D


skriver med imorgon ä lite trött nu så.... :O


--sannasliv  --



Av Sanna Eriksson - 19 juni 2010 17:48

hej idag har vi haft fotbolls match,gissa om vi vann?:O

vi vann me 4-2 mot vilhemina!!!

just nu ser jag på kungabröloppet,

ska sen mysa me familjen

har köpt ite kopis,

sen har match imorgon

men jag ska inte vara me

och sen å tisdag har vi match!!


--Hare bäst--

Av Sanna Eriksson - 18 juni 2010 12:22

hej här kommer bara lite låtar jag gillar att lyssna på<3




--Hare bäst--

Av Sanna Eriksson - 18 juni 2010 12:17

Ja idag ska man vara me en kompis,julle<33vi ska vara hos mig,ja vet inte vad vi ska hitta på,men det få vi nå se!!!


--hare bäst--

Presentation


Hejsan!
jag heter sanna och bor i en lite håla som heter hörnefors. här i bloggen får ni följa med i min vardag. jag älskar att fota med min nikon D3100! sen så har jag och min kompis 9 sköthästar i ängersjö, världens bästa hästar!

Musik

Senaste inläggen

Omröstning

Vilket djur gillar ni?
 HÄST!
 HUND!
 KATT!
 KANIN!
 MARSVIN!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Min gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga mig

10 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards