Sannaeriksson

Alla inlägg under augusti 2010

Av Sanna Eriksson - 28 augusti 2010 20:54

hej sorry att jag inte har skrivit på länge men jag har haft fullt upp , första så fick jag veta att jag ska åka utomlands sen så har jag fyllt 13 år !! Jipiiiie<3 i present fick jag en ny mobil , nya kläder och pengar sammanlagt fick jag 500 kronor !!!


hejdå///sanna

Hej

Av Sanna Eriksson - 11 augusti 2010 22:54

hej :]

idag har jag varit med moa och julia ö!!

vi var med killarna:D

hos killarna vi spelade dator,

såg på tv !!

och massa andra roliga saker:D

<3

Imorgon ska jag kanske vara med moa,

om hon kunde annars ska jag vara med amanda!!

men på fredag far amanda till mallroca :) lyllo henne

men jag ska ju också fara utomlands jag ska fara till cran canaria den 6/11 <3 tagga :) och jag kommer vara där 1 vecka så då kanske jag inte kommer blogga...men vi får hoppas..för jag kommer mest typ var vid stranden!!! hela dagarna

Av Sanna Eriksson - 9 augusti 2010 17:13

hej alla   

jag och min familj ska kanske fara till grand canaria bahia feliz <3

men vi vet inte om vi ska fara men jag vill det för där finns det är stort vattenland :) <3 och desutom har jag aldrig varit utomlands ,så jag vill fara utomlands nån gång,men min pappa ska fara till budapest den 27/8-10 <3 han far typ utomlands varje år !! :)


Snart kommer jag har en tävling.. men vi får se vad det blir för tävling :)

 

vad har alla gjort i sommar?

 

 

jag har spelat fotboll, varit med kompis och massa andra roliga saker..<3

 

 

 

sen vill jag bara påminna att jag fyller år den 23/8-10 :)

då fyller jag 13 år jippiiiie<3

 

 

Men hejdå<3

ska gå

syns alla min läsare<3

 

lägger ut bilder nån annan gång :)

 

 

--Hare bäst--

 

Av Sanna Eriksson - 8 augusti 2010 00:44

hej har nyss sett en film,ska gå och lägga mig nu är super trött och sen så ficknjag veta idag att vi ska kanske fara till Gran canaria jag och min familj vi ska typ vara där 1 eller 2 veckor!! hoppas 2 veckor :D


men ska gå och lägga mig nu så,hejdå

Av Sanna Eriksson - 5 augusti 2010 21:30

Hej <3 förlåt att jag inte skrivit på länge men jag har haft mycke att stå i jag har haft cup och sen så har jag hjälpa mamma och pappa att slänga skräp <3 och sen så var det så här jag och en kompis hade ett halsband tsm!! men sen så tog min kompis kompis halsbandet!! och jag och min kompis vill ha den tillbaka..och nu så ska linnea sova hos mig!!! vi ser på film nu och vi har nyss också spelat idol på xbox det är roligt..jag lovar det!!<3  och imorgon ska jag och linnea nog bada i havet eller på bad huset!! men jag hoppas att vi ska bada i havet..för jag gillar att bada i havet..<3

och här kommer lite bilder Hoppas ni gillar dom<3 !! :

 

 

jag <3 hahha

 

   

Jag på snöan - 10 <3

   

jag och jimmy badade på snöan - 10 !!

 

Jag och jimmy badade bubbelbad hos vega - 09 <3 !!

  

Jupiter och kajsa <3

 

men nu ska jag se på filmen..<3

 

hejdå//sanna

 

älskar er alla mina läsare!!

 

besök gärna : www.nennea.bloggplatsen.se och komentera<33

 

snälla <3   

 

 

 

 

Presentation


Hejsan!
jag heter sanna och bor i en lite håla som heter hörnefors. här i bloggen får ni följa med i min vardag. jag älskar att fota med min nikon D3100! sen så har jag och min kompis 9 sköthästar i ängersjö, världens bästa hästar!

Musik

Senaste inläggen

Omröstning

Vilket djur gillar ni?
 HÄST!
 HUND!
 KATT!
 KANIN!
 MARSVIN!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Min gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga mig

10 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards