Sannaeriksson

Alla inlägg under mars 2011

Av Sanna Eriksson - 30 mars 2011 17:39

                

Av Sanna Eriksson - 30 mars 2011 17:24

Hejsan sry att jag int har bloggat på ett tag,men jag har int haft ork..men ikväll så vet jag int vad jag ska göra!,kanske ug?:) vem vet. men imorrn så har jag fotbollsträning o så ska jag vara med julia!<3

men jag har int så mycke jag vill blogga om..men kommentera om ni har nått jag kan blogga om!
jag kan säga att jag har ingen skola på fredag så det blir längre helg.men på fredag så ska jag o julia till stan,jag ska färga håreT!<3

sen så ska vi träffa en spec person..som jag saknar!<3

jag ska färga håret rött!<3

jag hoppas det blir bra.men nu ska jag gå hejdå<3<3<3


hej

Av Sanna Eriksson - 27 mars 2011 19:08

hejsan!

skola imorgon.

idag har jag varit med julia,sen så var jag,jimmy,isac o jag ute på äventyr ni ska få se bilder sen..:)

           

Nåra bilder vi tog uppe på ett  snöberg!

sen så började vi gå lite i snön o då slutade det så här!

                   

Jag kan säga att det här var den bästa söndagen ever!

Av Sanna Eriksson - 26 mars 2011 17:16

hej just nu är med min lilla moa!

Vi sitter vid datorn!

men jag bloggar mer sen!<3

Av Sanna Eriksson - 25 mars 2011 22:38

Hejsan!

idag är det fredag! jag har haft en bra fredag,jag slutade 13.05 sen så väntade jag på julia som slutade 14.00 sen så for vi hem till mig..vi gjorde massa roliga saker..sen vi middag for julia hem..sen så var jag med hon o jessica a på kvällen vi hade jätte roligt.. ni kommer få se bilder! från idag!:)<3

       

Av Sanna Eriksson - 24 mars 2011 08:37

I love you with all my heart!


Do not leave me.


You are mine.


I may be one of a million for you.

But for me you are my only.

I just want you to know it.



  


Älskar dig sötnos!

Av Sanna Eriksson - 24 mars 2011 08:21

Hejsan idag är det torsdag!

Ikväll har jag träning,men just nu lyssnar jag på musik jag börjar 9.15 idag!,

sen imorrn är det fredag då ska jag vara mee julia!<3

det kommer bli roligt!

Men nu hinner jag inte blogga mer!<3


Av Sanna Eriksson - 23 mars 2011 18:09

                                                                                                     


Jag vet att det är gamla bilder men jag har inga nya bilder,sry!<3

Presentation


Hejsan!
jag heter sanna och bor i en lite håla som heter hörnefors. här i bloggen får ni följa med i min vardag. jag älskar att fota med min nikon D3100! sen så har jag och min kompis 9 sköthästar i ängersjö, världens bästa hästar!

Musik

Senaste inläggen

Omröstning

Vilket djur gillar ni?
 HÄST!
 HUND!
 KATT!
 KANIN!
 MARSVIN!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga mig

10 besvarade frågor

Skapa flashcards