Sannaeriksson

Alla inlägg under januari 2011

Av Sanna Eriksson - 4 januari 2011 11:59

Hej idag kl 14:00 far jag och hif f97 till övik för cup så jag kommer inte blogg på nåra dagar men bloggar på fredag då jag kommer hem! Kyss//sanna

  

Av Sanna Eriksson - 3 januari 2011 17:09

  Hej igår så var jag ju med min brud ronja hon sov hos mig jag,hon och min lillebror vi var typ uppe hela natten sen kl 3 sminkade vi oss för vi inte kunde sova ni ska få foto med på det och det var så här när vi sminkade oss :

Jimmy = Fjortis.

Ronja = Emo.

Jag = EmoFjortis.

Jag tyckde att alla vi 3 vart bra men helst jimmy o ronja. men nu ska jag äta sen drar jag ute! chaoo<3

Här får ni bilder från igår:

Jimmy fjortis.

  

  

Ronja emo.

   

Jag emofjortis.

   

Ronja Gumman!<3

    

Jag sprutade hårspray på ronja hihi;D<3

  

Ronja tog kort på mig när jag skrattade ( Förlåt att jag ser drogad ut)

  

OCh då tog jag kort på ronja<3

  

Jimmy å ronja posade!

  

Älskar dej min B-rud<3

  

Jag å ronja posade!<3

  

jimmy å ronja<3

Sen en speciel bild till ronja:

  

Ronja du vet att jag älskar dig du är som min syster . jag vet inte vad jag skulle göra utan dej. du får mig alltid att skratta du är alltid glad när du är med mig. jag bryr mig om dej jätte mycke!.varje gång du behöver mig ska jag vara där för dig. jag kommer aldrig släppa dig.Det känns som att vi ska egentligen vara syskon på riktigt men tagga sommar 2011 med dig!<3 hoppas jag får massa bra minnen med dig 2011<3 kommer sakna dej när du far till afrika!kommer inte klara mig 1 minut utan dig! jag kommer längta tills du kommer hem!<3

Älskar dig min B-rud Ronja!<3


Av Sanna Eriksson - 2 januari 2011 15:49

Hejdå bloggar mer imorgon för nu kommer min BRUD!:D

          

Av Sanna Eriksson - 2 januari 2011 13:02

tagga ikväll med min b-rud ronja!<3  Hon ska typ sova hos mig!  om hon får för mina föräldrar jag och ronja ska typ se på film och bara ha det göööött!:)sen idag fyller min kompis linda år GRATTIS BÄSTA LINDA!<3 hon blir 14 idag!:) hon börjar bli stor!sen den 11/1 börjar skolan :( inte roligt orkar inte med skolan . jag gillar faktiskt skolan lite asså det är idrott,musik och bild såklart med inget annat ämne! hatar matte våran matte lärare dra en person till h-vete! hon blir typ sur hela tiden! orka inte med det! menn ronja kommer efter hon har ätit egentligen skulle vi vara med nåra killar men dom kunde synd för dom då!:) sen så är det snart ett år sen min farfar dog :( <333 saknar dej djupt! hoppas jag får träffa  dig igen i himlen!:) Men skriver mer ikväll!:)

  

MINA SMÅA GULLUNGAR SOVER:*<3

  

Älskar dig lillebror!<3

Av Sanna Eriksson - 1 januari 2011 21:46

Hejsan nu är det 1/1 - 2010 och imorgon fyller min kompis linda år grattis bästa linda!<3:D

men nu ska jag gå och fika sen blire att se på film är lite trött!<3

  

Jag och jimmy julen 2010<3

  

Jag och jimmy julen 2010<3

  

Jag Älskar dej flisan!<3333333

Av Sanna Eriksson - 1 januari 2011 15:22

Jadu nu är det 2011 . nu får man hoppas att det 2011 blir ett bra år! <3 sen vill jag tacka min elskling ronja för alla minnen jag fick med dig 2010! ronja du är den bästa finaste person jag har mött!<3jag vill aldrig förlora dig!<3

FOTON PÅ JAG OCH RONJA:

               

                       

Och sen vill jag tacka min lillebror för att minnen jag fick med dig 2010!.

Foton på jag och min lillebror!:

                                             

Och sen vill jag tacka alla mina andra kompisar För alla minnen jag fick med er! 2010 har varit ett bra år! nu får man bara hoppas att 2011 blir lika bra som 2010! <3

men i år har jag godislöfte jag får 2500 kronor om jag klarar det! ska klara det!<3 jag vill ha 2500 kronor!<3

sen så har jag en kompis som heter Ida g-s vi båda gillar hästar vi båda lever hästar hon kanske ska hänga med till v75 på umåker när det är det! alla som tycker hästar är läskiga ska jag säga att dom inte är läskiga ! dom är det finaste och snällste djuret som finns! det ska ni veta. jag lever för hästar!<3

sen i sommar så ska ida fixa så jag få vara hästvakt med henne hon är så himla snäll!;*<3

Älskar henne för det!(L) jag älskar henne för den hon är!;*<3

Ida du vet att du är en underbar person! du är jätte fin!<3

du vet att jag finns här för dig!:D<3och sen kanske på vintern så kanske stiger jag och min familj utomlands igen men jag vet inte vars men det får man se då det är långt dit!<3:D det nya året har ju bara nyss startat! och det ska bli ett bra år! men nu ska jag dusha sen blir att sticka och vara med en kompis kanske få se!:)

skriver mer imorgon men här får ni en bild på mej och min lillebror igår efter 12 slaget jag ser trött ut vet det!<3

  

 

Linnea kramar totte:D<3

   

Sen fick hon en puss av han:D<3 

Jag och min kompis linnea!


Hejdå!<3   

Presentation


Hejsan!
jag heter sanna och bor i en lite håla som heter hörnefors. här i bloggen får ni följa med i min vardag. jag älskar att fota med min nikon D3100! sen så har jag och min kompis 9 sköthästar i ängersjö, världens bästa hästar!

Musik

Senaste inläggen

Omröstning

Vilket djur gillar ni?
 HÄST!
 HUND!
 KATT!
 KANIN!
 MARSVIN!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga mig

10 besvarade frågor

Skapa flashcards