Sannaeriksson

Alla inlägg under januari 2011

Av Sanna Eriksson - 16 januari 2011 13:36

En bild på mig själv..

    

FULA JAG!<3

Av Sanna Eriksson - 15 januari 2011 23:17

Titta å njut!<3


Av Sanna Eriksson - 15 januari 2011 18:16

hejsan snart drar jag till ug me moa,linda:D längtar till imorgon då börjar fotbollen nu ska jag bara slänga in nåra bilder sen så drar jag och jag bloggar mer imorgon..<3<3<3

chaoo<3

                                                            

Av Sanna Eriksson - 15 januari 2011 15:38

Hejsan imorgon börjar fotbollen taggar . och idag är det lördag ..

men nu ska jag städa mitt rum ni får lite bilder <3

      

  

Av Sanna Eriksson - 14 januari 2011 17:36

En person jag umgås med .. jag har många jag kan väl visa två av dom .. :]

RONJA;

  

OCH SABINA;

  

DOM UMGÅS JAG MYCKE MED!;*<3

Av Sanna Eriksson - 13 januari 2011 15:22

1a dagens bild: En person som du umgås mycket med

2a dagens bild: En bild på dig själv
3e dagens bild: En bild på någon i din familj
4e dagens bild: En bild på en konstig tid i ditt liv
5e dagens bild: En gammal bild på dig själv
6e dagens bild: En bild på du och en vän du inte varit med på länge
7e dagens bild: En bild som du aldrig lagt upp
8e dagens bild: En person som du saknar
9e dagens bild: Någon i din släkt
10e dagens bild: Någon du tycker är väldigt snäll
11e dagens bild: En person du kan berätta allt för
12e dagens bild: En bild på din vardag
13e dagens bild: Du och någon klasskompis
14e dagens bild: En bild som påminner dig om gamla tider
15e dagens bild: En person som du vill vara med
16e dagens bild: En bild på dig själv
17e dagens bild: En ovanlig bild
18e dagens bild: En bild på din fritid
19e dagens bild: En person som är snygg
20e dagens bild: En bild på dina närmaste
21a dagens bild: En persons om alltid ställer upp för dig
22a dagens bild: En bild på en tid du saknar
23e dagens bild: En bild från i sommras
24e dagens bild: En bild som gör dig glad
25e dagens bild: En person som alltid gör dig glad
26e dagens bild: Någon/några du alltid har roligt med
27e dagens bild: En bild som du alltid skrattar åt
28e dagens bild: En tokig bild
29e dagens bild: Den nyaste bilden på dig själv
30e dagens bild: Någon du aldrig kommer släppa taget om!


Börjar blogg imorgon..för jag ska snart på träning :] <3
CHAOO!<3<3<3
Av Sanna Eriksson - 10 januari 2011 13:44

Hejsan imorgon är det skola *suck* :(

men i helgen har jag varit med min kompis sabina var har varit var det mesta ute ! :D tagga nästa gång hon kommer hit! här får ni lite bilder på oss :D

  

EN KUDDE :D
  

SABINAS MOBIL!<3

     

SABINA <3

      

JAG <3

   

JAG O SABINA <3

   

Jag och sabinas mobiler , min mobil är vit med blommor och sabinas är svart<3


Av Sanna Eriksson - 8 januari 2011 15:50

Hejsan förlåt för dålig uppdatering men jag har varit på cup och nu ska ni bilder från cupen . för nu ska jag och min kinesjävel gå ut . <3 byeee<3'

  

Världens finaste moa på cupen <3

   

Snygg Jossan<3

 Här får ni bilder på¨hur vi sov:D elr typ hur det såg ut där inne där vi sov:D

      

Sen var man tvungen att bära på ett deltagarkort om skulle kunna få mat:D

som såg ut så här:

  

Och sen en till bild som är spec.:

  

Freddie hoppas du får det bra i sthlm kommer sakna dig. hoppas vi syns i sommar. hoppas ditt nya lag rimbo blir bra.

SAKNAR DIG REDAN:*<3

  

OCH SEN VÅRAN GALNA/ROLIGA TRÄNARE PELLE!:D VÄRLDENS BÄSTA TRÄNARE!

Presentation


Hejsan!
jag heter sanna och bor i en lite håla som heter hörnefors. här i bloggen får ni följa med i min vardag. jag älskar att fota med min nikon D3100! sen så har jag och min kompis 9 sköthästar i ängersjö, världens bästa hästar!

Musik

Senaste inläggen

Omröstning

Vilket djur gillar ni?
 HÄST!
 HUND!
 KATT!
 KANIN!
 MARSVIN!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga mig

10 besvarade frågor

Skapa flashcards