Sannaeriksson

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Sanna Eriksson - 13 juni 2010 23:32

hej sommarlov,Yeaaah<3


det äger men idag ahr jag varit hemma bara,ska kanske vara med nåra kompisar imorgon,och idag har jag badat mina kissar!dom vart så söta!,men ifredas sovde jag över hos en kompis,vi for och bada med en annan kompis oxå och sen for vi hem och såg på film!,sen råkade jag vakna 04:00 men jag satt vi hennes dator ett tag men hon vaknade inte men hon sa om jag skulle vakna skulle jag bara få sätta mig vid datorn!senlördagen vaknade jag och min kompis 09:00 då satt vi oss vid datorn! sen åt vi frukost och efter vid hade ätit frukost,var vi med rebekka som vi var med igår,sen for jag hem,och söndag,vaknade vid 9 tiden,jag skulle städa rummet,vi skulle fara till stan ,för att jimmy hade match! det gick bra för jimmys lag dom vann och jimmy gjorde ett mål! GRATTIS JIMMY!,


Hare så bra!

Presentation


Hejsan!
jag heter sanna och bor i en lite håla som heter hörnefors. här i bloggen får ni följa med i min vardag. jag älskar att fota med min nikon D3100! sen så har jag och min kompis 9 sköthästar i ängersjö, världens bästa hästar!

Musik

Senaste inläggen

Omröstning

Vilket djur gillar ni?
 HÄST!
 HUND!
 KATT!
 KANIN!
 MARSVIN!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Min gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga mig

10 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards