Sannaeriksson

Alla inlägg den 5 juni 2010

hej

Av Sanna Eriksson - 5 juni 2010 21:22

hej

 

jag ahde bara tänkt och skriva vad jag har gjort ikv,ikväll har jag varit med emelie och rebekka vi tävlade om vem som kunde hålla handen längst under vattenet och det var jag och rebekka som vann,

 

men nu måste jag sluta skriva för att jag ska gå och lägga mig det är en ny dag imorgon,

 

hejdå

 

skriver mer i morrn, mycke mer, hejdå alla mina läsare Älskareee så himla myckeee<3   

 

 

Av Sanna Eriksson - 5 juni 2010 10:31

heej

 

här kommer jag med nåra bilder från innebandy och fotbollen,

 

bilder:        

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

HeJdÅ//SANNA

 

 

 

 

 

 

 

 

hej

Av Sanna Eriksson - 5 juni 2010 00:09

heeej,

 

här kommer bara lite bilder,

hinner inte skirva så mycke

ska gå och lägga mig

ska vara med en kompis

imorgon,

 

bilder:

 

 

  

   

 

  Dom här två bilderna,är på det innebandy lag jag går i det första

bilden är från när vi var på umecupen

och den andra var i onsdas när vi var på innebandyavsltuning,

 

hejdå//sanna

 

skriver mer imorrn,,,

Presentation


Hejsan!
jag heter sanna och bor i en lite håla som heter hörnefors. här i bloggen får ni följa med i min vardag. jag älskar att fota med min nikon D3100! sen så har jag och min kompis 9 sköthästar i ängersjö, världens bästa hästar!

Musik

Senaste inläggen

Omröstning

Vilket djur gillar ni?
 HÄST!
 HUND!
 KATT!
 KANIN!
 MARSVIN!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Min gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga mig

10 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards