Sannaeriksson

Alla inlägg under december 2010

Av Sanna Eriksson - 9 december 2010 16:12

har en tillfällig header. vad tycks?

  

Av Sanna Eriksson - 9 december 2010 15:37

amanda min lilla gullunge. <3 vi måste träffas nån gång vi har inte träffat varandra på typ 3 år elr mer. saknar dig. hoppas vi träffas innan jul det ska vi nog göra får jag väl hoppas. du är sööt det ska du veta:)<3

   <- amanda min lilla gullunge:)<3saknar deeeej.<3

Av Sanna Eriksson - 8 december 2010 18:16

Ska dra till ug nu. bloggar mer senare chaoo.

Av Sanna Eriksson - 7 december 2010 19:00

Digga att det är luciauppvisnings nästa måndag digga. jag taggar verkligen för jag gillar lucia ni kommer få bilder från det. men först på måndag morgonen har vi uppvisnigs för förskolan till 5:an och sen 6:an till 9:an. jag längtar verkligen och sen på måndag kvällen har vi för våra föräldrar. och idag hade vi lucia träning gick faktiskt bra. jag kan typ alla texter. men idag blire ingen träning för mig ska träna till so provet vi ska ha på torsdag och idag är det 17 dagar kvar till jul. digga. och sen på nyår vill jag verkligen fira nyår med min bitch ronya. men vi vet inte hur det blir med det. men man får väl hoppas att det blir det. och sen på fredag ska jag fråga ronya om hon vill sova hos mej. tagga. och sen den 22/12 äre jullov  

¨

                 

SAKNAR VERKLIGEN CRAN CANARIA BAHIA FELIZ SKIT MYCKE!!!:D  

Av Sanna Eriksson - 5 december 2010 20:01

Min lillebror idag:


Jimmy - har ronja suttit där?

jag - nej det har hon inte hurså?

jimmy - men det kan vara tjejbasiller där.

jag - HAHA är du rädd för det?

jimmy - jaaa..

jag - jimmy du behöver inte vara rädd.


Detta digga man.


men imorgon så är det skola det diggar man inte. men idag är det 19 dagar kvar till jul!


Och sen jimmy igår:


jimmy - har ronja suttit på min säng ?

jag - nej det har hon.

jimmy - och så bra för det finns tjejbasiller!

jag - ska du alldrig sluta fråga det?

jimmy - nej jag måste fråga det för att vara säker!.


digga.


På tisdag är det träning. och på torsdag också.


och sen nästa måndag är det lucia uppvisnings.


och sen v.51 onsdag är det jullov.


men nu ska jag gå och fika hejdå!.


godnatt.


bloggar mer imorrn efter skola om jag inte hinner blogga på morgonen!


hejdå!


Av Sanna Eriksson - 5 december 2010 13:33

Imorgon äre skola:)<3

inte roligt men idag äre 19 dagar kvar tills julafton jaaa....:]

men nu ska jag gå och göra mig iordning ska vara med kompis senare:]

   <- jag 2010<3

   <-jag och min kompis ronja<3

   <-jag och min kompis ronja<3

   <-chips och en muggen å jag i bakgrunden!:)

   <- jag i flätat hår:)<3 för ett tag sen :)

Jag och ronja badar i hennes bubbelbad!!!!!!!!!!!!<3  

Av Sanna Eriksson - 4 december 2010 17:46

Hejsan..är just nu med ronya hon sitter i soffan och spelar spel på mobilen och jag sitter vid datorn:]<3<3<3<3<3

men bloggar mer senare ikväll nu ska vi ut och åka pulka jippie:]]

Av Sanna Eriksson - 4 december 2010 11:09

Ska vara med ronya nu så jag bloggar mer senare ikväll!:I<3

Presentation


Hejsan!
jag heter sanna och bor i en lite håla som heter hörnefors. här i bloggen får ni följa med i min vardag. jag älskar att fota med min nikon D3100! sen så har jag och min kompis 9 sköthästar i ängersjö, världens bästa hästar!

Musik

Senaste inläggen

Omröstning

Vilket djur gillar ni?
 HÄST!
 HUND!
 KATT!
 KANIN!
 MARSVIN!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Min gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga mig

10 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards