Sannaeriksson

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Sanna Eriksson - 3 juni 2011 21:35

Hejsan igår så var jag med maja på dagen sen får vi till henne jag sov hos henne. sen idag så for jag och henne till innebandyavslutning i stan! skit va roligt det var! sen så for jag hem sen kl 17.00 for jag till min farmor! sen for jag till ug! och då kom min mamma till ug! jag var till ug typ till 20.00 sen så for jag hem med mamma för jag kände mej inte kry! jag hade ont i halsen! jag tror jag håller på att bli sjuk det inte roligt,för på söndag så vill jag vara till karmellägret för det kommer bli så himla roligt! imorgon ska jag till våran stuga och städa! det är väl inte så roligt men sånt måste göras!för att i sommar ska jag och mina kompisar fara dit och sova där själva! det komemr bli så jävla asm! jag kan lova att sommaren 2011 kommer bli bättre än 2010 för att jag vet det! för att 2010 var så mycke problem då! och nu så leker mitt liv och allt känns bra! men snart är det sommarlov! och jag taggar det så fett mycke kan jag säga!Men nu ska jag gå och se film med min kära mamma! min pappa,jimmy och jimmys kompis sover i stugan i natt så jag och mamma ska ha en tjejkväll riktigt roligt faktiskt för det var länge sen jag och hon hade det! för att då kan hon och jag prata tjejsaker! och det är riktigt bra! jag älskar min mamma så himla mycke hon är den som får mej att le! utan henne skulle jag inte finnas! men aja har inte så mycke mer att skriva jag kommer inte blogga nå mer idag! för att jag ska ha tjejkväll me min mamma! men jag bloggar mer imorrn!

Aja hejdå:)

  Jag älskar dej maja!

  I know ful face!

Presentation


Hejsan!
jag heter sanna och bor i en lite håla som heter hörnefors. här i bloggen får ni följa med i min vardag. jag älskar att fota med min nikon D3100! sen så har jag och min kompis 9 sköthästar i ängersjö, världens bästa hästar!

Musik

Senaste inläggen

Omröstning

Vilket djur gillar ni?
 HÄST!
 HUND!
 KATT!
 KANIN!
 MARSVIN!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga mig

10 besvarade frågor

Skapa flashcards