Sannaeriksson

Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Sanna Eriksson - 26 maj 2011 12:45

Hejsan nu hade jag tänkt om skriva om nåra kompisar! som verkligen finns där för mej!

Vi kan börja med!

JULIA HOLMGREN:

Hon är den som finns där för mej!, utan henne är jag ingeting! hon för mej att må bra! det går inte att vara sur på henne!, julia holmgren (L) Sanna Eriksson = Vänner För-all-tid gumman! jag skulle inte kunna tänka mej ett liv utan dej!

Älskar dej!

 

RONJA THUNÈLL:

jag kan prata med henne om vad som helst jag älskar henne! utan henne finns inte jag! jag skulle inte klara mej utan henne! det skulle inte finnas nåt!

Älskar dej!

    

MAJA STÅLENDAHL:
Maja är snäll, fin och rolig! Hon är en kompis alla borde ha! om jag förlorar henne så kan ingen ersätta det hon har gjort! jag älskar henne!

hon är en ängel!

  
ALEXANDRA FORSBERG:
Jag har känt alexandra sen jag var 1,och jag vet att jag kan prata med henne om allt! om hon inte hade funnits i mitt liv så vet jag inte vad jag skulle göra! hon är den som har stått vid min sida i vått och tort!

ÄLskar dej!

 

SABINA ARONSSON:
Sabina och jag har bråkat förut men jag vill inte att hon och jag ska bråka! hon är den bästa! hon kan jag prata med! om jag inte hade träffat henne hade jag inte klarat mej!

älskar dej!

 

KARRO J.FORSBERG:
Karro och jag har varit vänner sen 2004 tror jag det var,men sen tappade vi kontakten men nu ska jag vara med henne nästan hela juni tagga!

Jag älskar dej! du kan prata med mej om vad som helst!

Har ingen bild på henne! men ska ficksa sen! :)


JULIA ÖBERG:
Julia är en helt jävla rolig person! hon får mej alltid att le! jag kan prata med henne! jag älskar dej!

 

Sen finns det fler men jag skriver om dom i nått annat inlägg senn!
Ajaaaa hejdå:)))
Sen bara säga att jag är så glad att få träffat er!

tack för att ni finns där för mej!

Presentation


Hejsan!
jag heter sanna och bor i en lite håla som heter hörnefors. här i bloggen får ni följa med i min vardag. jag älskar att fota med min nikon D3100! sen så har jag och min kompis 9 sköthästar i ängersjö, världens bästa hästar!

Musik

Senaste inläggen

Omröstning

Vilket djur gillar ni?
 HÄST!
 HUND!
 KATT!
 KANIN!
 MARSVIN!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Min gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga mig

10 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards