Sannaeriksson

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Sanna Eriksson - 13 maj 2011 17:30

 

Det var när min farfar dog! då vart allt så himla konstigt jag fattade ingeting!  

Av Sanna Eriksson - 13 maj 2011 14:45

Dirty dancer - enrique iglesisas



hej

Av Sanna Eriksson - 13 maj 2011 13:46

Hej just nu sitter jag på skolan!

jag väntar på att en kompis ska sluta!

sen drar vi hem till mig!

sen så ska jag och julia fara och äta pizza med en kompis!

det kommer bli en asm fredag!

men idag är det ingen vanlig dag det är min frus fördelesdag!!

GRATTISS IGEN!;*

jag älskar o saknar henne!

men jag ska snart träffa henne!

jag kommer blogga mer sen!

jag har inte tid just nu har massa andra saker jag måste hinna innan julia slutar och jag julia slutar ju snart såå..

men asså hejdååå..

bloggar mer ikväll!

   

GRATTIS MIN FRU! jag älskar dejj! jag hoppas du fattar hur mycke du betyder för mej! jag kommer alltid finnas där för dej i alla lägen!! saknar dejj! jag hoppas du får en bra dag! jag ska bara säga att du är den som alltid finns där för mig och jag älskar det! kramm<3

Presentation


Hejsan!
jag heter sanna och bor i en lite håla som heter hörnefors. här i bloggen får ni följa med i min vardag. jag älskar att fota med min nikon D3100! sen så har jag och min kompis 9 sköthästar i ängersjö, världens bästa hästar!

Musik

Senaste inläggen

Omröstning

Vilket djur gillar ni?
 HÄST!
 HUND!
 KATT!
 KANIN!
 MARSVIN!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Min gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga mig

10 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards