Sannaeriksson

Alla inlägg under februari 2011

Av Sanna Eriksson - 23 februari 2011 19:50

Hejsan idag har jag ju varit på iksu :) det var roligt jag sprang på löpbandet,spelade squash(stavning??) och sen klättrade jag det var roligt:) jag gillar inte att klättra men den här gången var det roligt kan jag lova!!

men imorgon är det torsdag,sen fredag!!

och jag längtar tills på lördag då är det tjejkväll med dom bästa(L)

Hinner inte skriva nåt mer!!
Hejdåå

  

Kyyyyyyyyss<3

Av Sanna Eriksson - 23 februari 2011 07:47

Hejsan nu drar jag till skolan så jag hinner inte blogga nå mycke nu men idag blir iaf iksuuu!!

bloggar mer när jag kommer hem!!

Av Sanna Eriksson - 22 februari 2011 21:26

Hejsan har nyss kommit hem efter träningen vi tränade 1 timme o 30 minuter men nu ska jag gå och se på tv sen blire att göra iordning för imorgon. För imorgon äre ju iksuuu. TAGGAD:]]

  

Av Sanna Eriksson - 22 februari 2011 15:51

hejsan idag har jag varit i skolan vi fick sluta 13.10 för att lärarna skulle till nån utbildning kl 14.oo:) så det var ju roligt så direkt efter idrotten for jag hem. Ikväll är det träning roligt!! Imorgon äre frilufsdag jag tog iksu jag ska åka buss dit med dom andra ska dit jag ska sitta med moa till iksu!! sen i helgen så blire tjejkväll med jessica,julia h och julia ö taggar!! Vi ska ha såå himla roligt!!:D

men nu ska jag gå och göra mig iordning till träningen sen blire middag sen drar jag till träning jag kanske hinner lägga in ett inlägg,men jag tror inte det för jag har typ ingen tid att göra det,för nu ska jag göra mycke innan jag ska fara!!

annars så bloggar jag imorgon efter iksuuu;*
taggar imoooooorn för då blire iksuuuuu:*

Och sen så har jag,jessica och julia h tänkt och göra en sak med julia ö men den är hemlig ingen kommer få veta det efter vi har gjort det.

det kanske kommer en bild på lördag efter vi har gjort det. men det är inte säkert för vi kommer vara för upptagna att ha skojj. så det blir typ inga inlägg på lördag för på morgonen har vi match mot holmsund sen ska jag,jessica och julia fara hem till mig och baka sen kl 18.00 så kommer julia och då börjar kvällen med att vi äter pizza sen så ser vi på melodifestivalen och lyssnar på musik och sen så blir det vi skulle göra med julia lännngtar;**

men nu hinner jag inte blogga nå mer


Kyss

  


     

TJA

Av Sanna Eriksson - 20 februari 2011 18:35

Tja imorgon äre skolan nu ska jag ta och göra mig iordning för solsidan sen wallander:)

Kysssss.

bloggar mer imorgon!<3

  

Av Sanna Eriksson - 20 februari 2011 16:13

  

ÄLSKAR DIG AMANDA;*<3

Av Sanna Eriksson - 20 februari 2011 16:08

det finns många jag tycker är snäll men ni kan få se nåra;
            


det finns fler men jag har typ inga bilder(L)


PEACE!

Av Sanna Eriksson - 20 februari 2011 14:34

  

  

  

  

  

  

Presentation


Hejsan!
jag heter sanna och bor i en lite håla som heter hörnefors. här i bloggen får ni följa med i min vardag. jag älskar att fota med min nikon D3100! sen så har jag och min kompis 9 sköthästar i ängersjö, världens bästa hästar!

Musik

Senaste inläggen

Omröstning

Vilket djur gillar ni?
 HÄST!
 HUND!
 KATT!
 KANIN!
 MARSVIN!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Min gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga mig

10 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards