Sannaeriksson

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Sanna Eriksson - 24 februari 2011 20:28

Hejsan har haft träning ikväll. men nu ska jag gå och se på tv, hejdåå  bloggar mer imorgon,. imorgon äre fredag,YESSSSSSSS helg :]

Men på lördaaa så har jag ju tjejkväll:]]

  

Av Sanna Eriksson - 24 februari 2011 14:59

hejsan idag har jag varit i skoooolan. Och på no:n så el grillade vi korv. Visst låter det inte gott det var inte gott det smakade spya..ni ska få se en film jag filmade. men ikväll äre träning. sen imorgon äre fredag och på lördag händer det. men idag så gick våran handledare i pension:( så nu får vi ny so lärare och på so:n lektion så hade vi klassen gjort iordning lite kakor och saft som avslutning på hans jobb:) men nu ska jag gå hejdå.

  

Kroven som vi grillade!!

  

Kakorna!!!!

  

Min kompis maja i ett skåp!!!

Presentation


Hejsan!
jag heter sanna och bor i en lite håla som heter hörnefors. här i bloggen får ni följa med i min vardag. jag älskar att fota med min nikon D3100! sen så har jag och min kompis 9 sköthästar i ängersjö, världens bästa hästar!

Musik

Senaste inläggen

Omröstning

Vilket djur gillar ni?
 HÄST!
 HUND!
 KATT!
 KANIN!
 MARSVIN!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Min gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga mig

10 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards