Sannaeriksson

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Sanna Eriksson - 18 februari 2011 20:36

Tjenare bloggen nu äre fredag!!(L) det blir en lung fredag för jag orkar inte göra nåt jag har städat rummet idag,<333 det var jätte fin. Imorgon blire sovmorgon:D för jag är jätte trött och sen måste jag träna till engelska och matte prov som jag i veckan som kommer:(<33

Men nu ska jag gå och se på tv!!

Hejdå<3

  

Kolla vad moa och julia håller på med på bilden??  

Av Sanna Eriksson - 18 februari 2011 14:17

Här kommer en film från no:n idag,ganska häftig men vissa killar gick för lång dom gick rund med brinnade papper:)


Och sen får ni bilder från bilden :
  

så där såg det ut fram ifrån:)

  

Så där såg det ut från baksidan:D<3

Av Sanna Eriksson - 18 februari 2011 13:47

Hejsan slutade 12.50 idag:) ikväll blire att bara ta det lungt har ingen match i helgen,men idag på bilden så tejpade killarna upp en kille på en pelare:) det såg inte så skönt ut för den som satt där uppe jag skulle inte vilja vara den:) men jag ska kanske till ug ikväll jag vet inte,men på no så var det jätte rolig för vi hållde på med nån sak som gjorde så att papper började brinna och sen så hade vi små  trådar och när man höjde så blev tråden röd typ.. ni ska få se en bild:)<3

  

Om ni ser att tråden är röd:)<3 men så såg det ut:)<3

  

Saknar skule:]

  

Men snygga kompis eila!<33


Presentation


Hejsan!
jag heter sanna och bor i en lite håla som heter hörnefors. här i bloggen får ni följa med i min vardag. jag älskar att fota med min nikon D3100! sen så har jag och min kompis 9 sköthästar i ängersjö, världens bästa hästar!

Musik

Senaste inläggen

Omröstning

Vilket djur gillar ni?
 HÄST!
 HUND!
 KATT!
 KANIN!
 MARSVIN!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga mig

10 besvarade frågor

Skapa flashcards