Sannaeriksson

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Sanna Eriksson - 11 februari 2011 18:25

   Hejsan innan jag drar till ug vill jag bara visa nåra fina bilder på min fina gumma sabina som har varit model för en dag,hon vart så himla fin..eller hon är alltid fin,jag älskar henne,hon ska bara veta att jag bryr mig 10000 om henne  

      



Hon borde fan bli model,för hon blir så fin på bilderna  



Sabina aronsson jag älskar dig  


jag vet inte vad jag skulle vara utan dig  


du är en av mina bästa kompisar  



Men nu ska jag dra till ug syns!  

Av Sanna Eriksson - 11 februari 2011 14:13

hejsan nu är det fredag, vi hade matte,no och bild idag, jag tror att bilden var roligast idag,vi tejpade ni kommer få se bilder ifrån det snart,jag lovar att den lektion kommer jag aldrig glömma den var så rolig,att jag hållade på att börja skratta ihjäl mig, men nu ska jag gå och städa mitt rum blir ug ikväll me maja o julia:)

  


Så där såg det ut när vi tejpade fast en kompis på en stol,skit roligt,hoppas det blir en bra helg i helgen har ju match på lördag på ersboda:)


Men det här ska jag göra från och med nu

 Städa rummet

  Dusha och göra mig iordning till ug

  Skruva ihop mitt nya skrivbord

  Äta middag


Sen drar jag till ug me maja o julia:)

Presentation


Hejsan!
jag heter sanna och bor i en lite håla som heter hörnefors. här i bloggen får ni följa med i min vardag. jag älskar att fota med min nikon D3100! sen så har jag och min kompis 9 sköthästar i ängersjö, världens bästa hästar!

Musik

Senaste inläggen

Omröstning

Vilket djur gillar ni?
 HÄST!
 HUND!
 KATT!
 KANIN!
 MARSVIN!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga mig

10 besvarade frågor

Skapa flashcards