Sannaeriksson

Alla inlägg den 3 februari 2011

hej

Av Sanna Eriksson - 3 februari 2011 15:29

   hejsan bloggen,


ikväll är det träning..jag ska träna såklart:)  imorgon är det fredag,jag lääängtar..för då ska jag ha en kompis som sover över..taggar..

sen på lördag stan elr match,fårse.

sen på söndag har jag fotbollsträning.

jaa...det var väl det jag ville berätta har inte så mer..

sen så jag ska säga att jag älskar alla mina kompisar dom gör min dag(L) utan dom skulle jag inte vara nåt...jag tror jag skulle vara en person .. inte ens en person..jag skulle inte ens finnas..alla dom kompisar är så jävla asm;D

här får ni bilder från mina kompis..dom bilderna ger mig minnen:D

  

  

  

     

 

    

Presentation


Hejsan!
jag heter sanna och bor i en lite håla som heter hörnefors. här i bloggen får ni följa med i min vardag. jag älskar att fota med min nikon D3100! sen så har jag och min kompis 9 sköthästar i ängersjö, världens bästa hästar!

Musik

Senaste inläggen

Omröstning

Vilket djur gillar ni?
 HÄST!
 HUND!
 KATT!
 KANIN!
 MARSVIN!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Min gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga mig

10 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards