Sannaeriksson

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Sanna Eriksson - 1 februari 2011 14:19

hejsan bloggen idag har vi studiedag:) jätte skojj faktiskt för då kan man sova hus länge man vill och det är bra för jag orkar inte vakna klockan kl 7 på morgonen men imorgon är det skola..inte roligt men sen på fredag får jag nya skrivbordet och bokhyllan..och sen så ska jag ha en kompis som sover över:D

och sen så på lördag blire stan elr match:D och på söndag har jag fotbollsträning:D och sen på måndag skoooola igen..men nu ska vi tänka snart äre helg! och då får man sova lääääänge!!!! men jag fick ju sova lääänge idag ocksåååå! det var skööönt!!!!:D

åååå jag lääängtar tills sommaren sola och bada...låånga sommar kvällar med personerna jag älskar mest kan det inte bli bättre! jag vill att sommaren 2011 ska bli en sommar jag ska minnas hela livet..:)just nu skypar jag med julia och jessica roligt faktiskt:DOch sen så måste jag städa rummet innan min mamma kommer hem:D undra om jag hinner det? neeeeeeeeee eller joooo:D


  

en bild på mig från cran canaria:D

Av Sanna Eriksson - 1 februari 2011 01:19

Hejsan ingen skola imorgon! så nu säger jag godnatt .. imorrn kanske det blir stan elr att bara vara hemma får se:D<3

  

Presentation


Hejsan!
jag heter sanna och bor i en lite håla som heter hörnefors. här i bloggen får ni följa med i min vardag. jag älskar att fota med min nikon D3100! sen så har jag och min kompis 9 sköthästar i ängersjö, världens bästa hästar!

Musik

Senaste inläggen

Omröstning

Vilket djur gillar ni?
 HÄST!
 HUND!
 KATT!
 KANIN!
 MARSVIN!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Min gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga mig

10 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards