Sannaeriksson

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Sanna Eriksson - 22 januari 2011 22:53

Hejsan det var en kväll med Linda,moa,maja och julia. hahaha vi var på ug för det var en musiktävling där.och sen så hade vi bara roligt där. vi filmade lite men jag ska inte lägga ut nåra filmer ikväll.men kanske nån bild.och jag kan lova att den här kvällen kommer jag inte glömma den har varit så roligt att jag har skrattat ihjäl mig.:)

   <-- vi satt och såg på tv.

   <--sen satt vi vid dator.

     <--sen spelate vi singstar.

   <--min fina kompis maja.

   <-- sen så vart det äppelpaj.

   <-- maja njuter av pajen.

   <--maja skrattar.

   <--julia skrattar.

   <--Maja och julia(hon som ligger).

  

Från vänster: Maja,Linda och jag. 

Presentation


Hejsan!
jag heter sanna och bor i en lite håla som heter hörnefors. här i bloggen får ni följa med i min vardag. jag älskar att fota med min nikon D3100! sen så har jag och min kompis 9 sköthästar i ängersjö, världens bästa hästar!

Musik

Senaste inläggen

Omröstning

Vilket djur gillar ni?
 HÄST!
 HUND!
 KATT!
 KANIN!
 MARSVIN!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga mig

10 besvarade frågor

Skapa flashcards