Sannaeriksson

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Sanna Eriksson - 21 januari 2011 18:20

mmh en bild jag aldrig har lagt upp;

  


 

Nu drar jag till ug.kommer inte blogga når mer ikväll!;*

Av Sanna Eriksson - 21 januari 2011 17:57

Hejsan ikväll blir det ug med nåra kompis. kommer bli skoj kan jag lova.idag fick min kompis sabina en lillebror. är så glad för hennes skull. imorgon har jag fotbollsträning. och söndag innebandymatch mot sandåkern så hela min helg är uppbokad.och sen på tisdag fysikprov usccch. gillar inte prov. och sen längtar jag tills sommaren. jag saknar sommaren. jag gillar vintern men nu ville jag ha sommar. för på sommaren kan man bada i havet. och sen så kommer sommaren 2011 bli en av det bästa sommaren ever. för jag ska försöka vara mycke med sabina. och att min liv är så bra nu.



Av Sanna Eriksson - 21 januari 2011 15:12

You are a person I do not want to lose.
You are a happy person.
You are always there for me.
You trust me.
You are one of my best friends.


I will always be there for me.
You can reach me day and night.
You have my number.
If there is anything it's just that you are calling.
I will always respond to you.

You and me hand in hand through life.
We have had a fight but I do not want us to fight.
I will not be anything without you.
You came just when I needed help
Just then, when I poured on to give up.

You are one of the finest people I have met.
You are one of the nicest I've met.
You are always happy.
When you smile I smile.

Your tears are my tears.
Your laughter is my laughter.
Your smile is my smile.

I could not do without you.
I would be a sad lonely person.

I love you sabina aronsson <3
Bilder på sabina;
  
  
  
  

Av Sanna Eriksson - 21 januari 2011 13:49

idag är det fredag idag ska jag typ dra till ug med nån vet inte vem:] men vi får se vem det blir men nu ska jag gå;] bloggar mer sen!<3


Av Sanna Eriksson - 21 januari 2011 13:47

  

jag har inte varit med min kompis sabina på läänge saknar henne så jävla mycke.men vi träffas ju på februari!<3<3<3

Presentation


Hejsan!
jag heter sanna och bor i en lite håla som heter hörnefors. här i bloggen får ni följa med i min vardag. jag älskar att fota med min nikon D3100! sen så har jag och min kompis 9 sköthästar i ängersjö, världens bästa hästar!

Musik

Senaste inläggen

Omröstning

Vilket djur gillar ni?
 HÄST!
 HUND!
 KATT!
 KANIN!
 MARSVIN!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga mig

10 besvarade frågor

Skapa flashcards