Sannaeriksson

Alla inlägg under september 2010

Av Sanna Eriksson - 4 september 2010 22:06

hejsan!

idag har jag varit med amanda eila moa !

vi har haft de ba gött, ja lovar er!

och jag kan bara säga att mitt liv äger!!

imorgon har jag match sen ska jag vara med amanda !

sen på måndag är det skola BLÄÄÄ vad tråkigt!!

 

 

--Hareee bäst--



 

Av Sanna Eriksson - 4 september 2010 12:36

hej bloggen !

idag ska jag vara med kompis, vi ska se på film å ha de ba gött!

hon ska äta hos meej!

sen imorgon ha ja match mot ifk umeå !

vi ska vinna OFC!!


sen så kommer jag lääggga ut bildeeer<3

sen den 6/11 kommer jag fara utomlands en veckacoch då kommer jag inte blogga!!<3

jag far till grand canaria bahia feliz<3

TaGgA!!

här kommer en liten bildbomb:





     

              

  


  



Av Sanna Eriksson - 3 september 2010 22:32

     


  


  


  


  


Hoppas ni gillar dom nu ä bara å komentera !!! <3 så sätt igång ,



Av Sanna Eriksson - 3 september 2010 10:31

Hejsan nu har jag hålltimme i skolan , jag har håll timme till 10:50 då har jag sljöd inte skojj för att våran slöjd lärare suger hon hjälper inte till hon typ bara gå rund och inte gör nån nytta alls TRÅKIGT efter slöjden har jag lunch gott efter lunch MUSIK!! yess musik äger fett!! sen slutar jag och då ska jag vara med kompisar, skit skojjj det  kommer blir roligt jag lovar för att jag ska vara med moa och elias vi ska typ vara ute för det är så fint väder jag lovar och sen igår kom jag hem från skule har varit där sen i onsdags me klassen och 7:1 vi har varit och klättrat på skuleberget skit roligt men jag klättrade inte för jag vågade inte jag gillar inte att klättra, så jag gick istället den var bättre tyckde jag ! jag kommer att kägga ut bilder sen på skule , och vi var också i rövarbyn och på paradisbadet och jag sov inget den natten


chaoo-

Presentation


Hejsan!
jag heter sanna och bor i en lite håla som heter hörnefors. här i bloggen får ni följa med i min vardag. jag älskar att fota med min nikon D3100! sen så har jag och min kompis 9 sköthästar i ängersjö, världens bästa hästar!

Musik

Senaste inläggen

Omröstning

Vilket djur gillar ni?
 HÄST!
 HUND!
 KATT!
 KANIN!
 MARSVIN!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga mig

10 besvarade frågor

Skapa flashcards