Sannaeriksson

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Sanna Eriksson - 3 juni 2010 20:50

heeej,

 

här kommer jag med lite bilder jag tog när vi hade elevens val i skolan,jag tog bara några bilder där i från men det vart typ 3 stycken och dom är fina,men imorgon ska jag fara på utflykt med 4-6 vi ska till länkebo och man får bada och kankse jag och mina kompisar ska bada men det är om det är varmt och det får man ser där,om det är varmt ska vi bada och sen på efter skolan ska jag vara med en kompis vi ska kanske bada om det är varmt,för vi gillar att bada för då kan man springa och ha kult,men ikvällen ska jag oxå vara med en kompis vi ska hitta på nåt bus men vi vet inte vad vi ska göra,men det får vi se : D

hoppas det blir skojj<3 och sen idag har jag varit på skol DM vi tjejer kom sist men killarn kom 2 dom är så himla bra och sen så kom jag hem 17:40 och vi hade fotbollsträning men jag ville inte fara och träna för jag hade ont i min tå jag har gjort illa den på nåt sätt men jag vet inte vad,men hoppas det läker snabb så jag kna börja spela fotboll igen och sen nästa vecka ska vi på tisdag ha vattendagen för 6-8 jag är i lag mörtarna och den som också kommer från min klass är en kille som heter johan och hans store bror är ledare för vårat lag,och sen på onsdag ska vi vara till stan med klassen det ska bli skojj och sen torsdag ska vi ha brännbolls turnering vi ska vinna den turneringen och sen på fredag har vi skolavsltuning,JIPPIE  

 

Bilderna kommer här:

 

 

 

 

Mitt hår,hihi<3

 

   

 

Jag och min kompis sitter på trappan

 

  

 

Pelin och Mikkie<3  

 

Av Sanna Eriksson - 3 juni 2010 18:34

heeej,

 

igår när vi var på innebandyavslutningen, så fick vi en äta och spela innebandy och brännboll på lera då vart man lerig,de var skojj oh sen när det var nästa slut fick vi ett  bildspel,jag vet inte var det är för bildspel men; D

 

och sen idag har vi varit på skol dm i umeå hela dagen det gick inte så bra för tjejerna men för killar gick det jätte bra dom kom 2 dom förlorade efter straffar men dom var bäst på planen! : D

 

Hejdåå//sanna

Presentation


Hejsan!
jag heter sanna och bor i en lite håla som heter hörnefors. här i bloggen får ni följa med i min vardag. jag älskar att fota med min nikon D3100! sen så har jag och min kompis 9 sköthästar i ängersjö, världens bästa hästar!

Musik

Senaste inläggen

Omröstning

Vilket djur gillar ni?
 HÄST!
 HUND!
 KATT!
 KANIN!
 MARSVIN!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga mig

10 besvarade frågor

Skapa flashcards