Sannaeriksson

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Sanna Eriksson - 1 juni 2010 17:12

heeej, : D

 

idag har jag varit i skolan sen for jag hem och tränade på no-provet vi har imorrn,jag tror att jag itne kommer klara det men,man får hoppas det,

 

och sen så på torsdag har vi skol DM i umeå,vi ska vara där till 5 och då är jag hemma vid 6 tiden och då ska jag troligen fara och träna fotboll om ag inte är för trött

 

 

och på fredag har vi utflyklt till länkebo det ska bli skojj att fara dit och sen får man ju bada där och jag vet inte om jag ska bada,det får jag se när jag kommer dit,

 

och i helgen så tror jag att jag ska bara vara hemma och slappa men jag ska oxå ha en fotbollsmatch i helgen men ajg vet inte när man typ på söndag pch det är hemma så då är det bra,

 

och på måndag ska jag bara vara i skolan sen ska jag fara till ÖG på kvällen , men då är det oxå 7-9 där men jag får se om mina kmpisar ska dit

 

och på tisdag är det vatten dag i skolan för 6- 8 och då kommer det bli blött,haha

 

 

och på onsdag ska hela min klass till stan jag ska typ gå med nåra tjejer och en affär jag ska gå till är gina trico och köpa en tröja om det finns nån som passa mig

 

och på torsdag är det brännbolls turnerning och den ska våran klass vinna, för vi är så bra haha, jag tror att vi kommer iaf äga nån klass men ajg vet inte vilka vi ska möta men

 

och sen på fredag så är det skolavsluting och då är det sommar lov, YES, så himla på bra då kan jag fara till stallet jag mycke och det är bra för jag har inte vara i stallet på länge,


hEjDå//SaNnA

Presentation


Hejsan!
jag heter sanna och bor i en lite håla som heter hörnefors. här i bloggen får ni följa med i min vardag. jag älskar att fota med min nikon D3100! sen så har jag och min kompis 9 sköthästar i ängersjö, världens bästa hästar!

Musik

Senaste inläggen

Omröstning

Vilket djur gillar ni?
 HÄST!
 HUND!
 KATT!
 KANIN!
 MARSVIN!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga mig

10 besvarade frågor

Skapa flashcards